МЕТА ТА ЗАВДАННЯ КУРСУ

    П            Мета та завдання навчальної дисципліни

Метою викладання навчальної дисципліни «Вступ до спеціальності» є засвоєння студентами знань про сутність та особливості педагогічної діяльності, ознайомлення з основними компетенціями вихователя, особливостями професійно-педагогічної комунікації, структурою педагогічного закладу фахової перевищої освіти, видами навчальних занять у закладі фахової передвищої освіти, особливостями самостійної та наукової роботи студентів, формування уміння вчитися, потягу до самоосвіти та самовиховання протягом життя.
    Основними завданнями вивчення дисципліни «Вступ до спеціальності» є:

  •  допомогти студентам адаптуватися до навчально-педагогічного процесу;
  •   розкрити зміст педагогічної діяльності, її суспільне значення;
  •  подати дошкільний навчальний заклад як основне місце професійної діяльності;
  •   привернути увагу студентів до значення  самовиховання у формуванні основ педагогічної майстерності;
  •   ознайомити з нормативними документами, що визначають діяльність дошкільного закладу освіти;
  •   сприяти формуванню особистості майбутнього педагога, розвитку його культури, ерудиції.


У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен оволодіти освітніми компетентностями:
  оволодіти основними формами організації навчально-виховного процесу у ЗФПО;
·     визначати функції педагога відносно дітей дошкільного віку;
·  формувати своє педагогічне мислення, професійне переконання;
· раціонально організовувати навчальний час відповідно до вимог навчально-виховного процесу;
·    творчо підходити до розв’язання педагогічних ситуацій;
· володіти прийомами педагогічної комунікації (вербальної, невербальної та комп’ютерної).
·    продуктивно та самостійно працювати, успішно займатись самоосвітою;
· користуватися прийомами швидкого запам’ятовування, раціонального використання часу тощо;
·      володіти уміннями вчитися;
·    володіти прийомами самовиховання (самонавіювання, саморегуляція тощо).

Комментариев нет:

Отправить комментарий