П Мета та завдання навчальної дисципліни
Метою викладання навчальної
дисципліни «Вступ до спеціальності» є засвоєння студентами знань про сутність
та особливості педагогічної діяльності, ознайомлення з основними компетенціями
вихователя, особливостями професійно-педагогічної комунікації, структурою
педагогічного закладу фахової перевищої освіти, видами навчальних занять у закладі фахової передвищої
освіти, особливостями самостійної та наукової роботи студентів, формування
уміння вчитися, потягу до самоосвіти та самовиховання протягом життя.
Основними завданнями
вивчення дисципліни «Вступ до спеціальності» є:
- допомогти студентам адаптуватися до
навчально-педагогічного процесу;
- розкрити зміст педагогічної діяльності, її
суспільне значення;
- подати дошкільний навчальний заклад як
основне місце професійної діяльності;
- привернути увагу студентів до
значення самовиховання у формуванні основ педагогічної майстерності;
- ознайомити з нормативними документами, що
визначають діяльність дошкільного закладу освіти;
- сприяти формуванню особистості майбутнього
педагога, розвитку його культури, ерудиції.
У результаті вивчення
навчальної дисципліни студент повинен оволодіти освітніми компетентностями:
оволодіти
основними формами організації навчально-виховного процесу у ЗФПО;
· визначати
функції педагога відносно дітей дошкільного віку;
· формувати своє педагогічне мислення,
професійне переконання;
· раціонально
організовувати навчальний час відповідно до вимог навчально-виховного процесу;
· творчо
підходити до розв’язання педагогічних ситуацій;
· володіти
прийомами педагогічної комунікації (вербальної, невербальної та комп’ютерної).
· продуктивно
та самостійно працювати, успішно займатись самоосвітою;
· користуватися
прийомами швидкого запам’ятовування, раціонального використання часу тощо;
· володіти
уміннями вчитися;
· володіти
прийомами самовиховання (самонавіювання, саморегуляція тощо).
Комментариев нет:
Отправить комментарий